Friday 16 December 2011

Assalamualaikum .. :)

hye , actually saya dah ada 3blog tapi semua tak leh bukak sebab saya lupa password , hehe ..
so , terpaksa la buat blog yang baru .. tu pun perah otak gak la kan .. nasib baik ada kawan baik yang tolong buat .. tapi dia dok gelak sebab saya lupa password .. dia kata saya PELUPA orangnya , mungkin masa minum air , ada semut jatuh kot .. tak perasan .. dahaga sangat kan .. hihi :) , lepas nie tak lupa dah kot password sebab kawan baik saya Marsh suruh save dalam handfon .. gila tak gila la .. tak larat nak gelak malam nie gara-gara lupa semua password .. otak jeneh apa tak tau la .. mungkin dok seqabut pasal something :( , pasnie rajin-rajin la follow blog saya , InsyaAllah saya akan follow blog kamu :)

 
ni la mimik muka saya bila terlupa
password !!! hehe jgn mareeee.... :p

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.