Friday 16 December 2011

bAhagiA hAnya sEkejap sAja :(

30.10.2011 aku ngan dia kuar , masa tuh tak kple lagi .. p lepak Penang sana nuh , jumpa kawan aku .. masa nak balik tuh dia tanya 'u boleh setia kat i tak kalau kita kple' alamak malu aku tanya pasal kple .. balik tuh dia terus tanya pasal kple .. mula2 ingat nak kawan ja tiba2 kple terus , aku kata kat dia jangan ulang kisah lama aku , aku tak sanggup lagi kecewa untuk sekian kalinya , dia kata takkan wat aku macam tuh , sampailah 1 detik 31.10.2011 jam menunjukkan pkul 3.46pagi , termeterailah ikatan cinta antara kami .. sumpah aku sayang dia sangat2 , aku harap dia akan bahagiakan aku .. dia berjanji takkan kecewakan aku untuk kali kedua , sumpah aku bahagia .. pada hari yang sama jugak dia bawak aku jumpa mak dia , aku kata mungkin terlalu awal untuk semua tuh .. dia kata kenapa tak berani nak jumpa ka ?? bukan aku tak berani tapi masalahnya kitaorang baru ja bercinta .. sebab taknak dia terasa hati aku jumpa gak mak dia , hanya Tuhan yang tau macam mana perasaan aku masa tuh .. gembira+takot semua ada .. dah sampai umah dia , aku salam pa semua ngan mak dia , pastuh kitaorang temankan mak dia g beli barang dapur .. sesudah beli barang .. p umah dia .. ketaq pala lutut aih masa tuh .. nasib mak dia jeneh open minded , kurang rasa gugup .. teman dia makan kat umah jap , mak dia goreng KOEYTEOW , aku  tak makan pun , ketaq punya pasai kan .. pastuh sebelum hantar aku balik .. dia singgah MCDONALDS , makan lagi .. dia kuat makan tapi tak gemuk mana pun .. hari tuh sangat bahagia bagi aku dan mungkin bagi dia .. hari berganti hari .. aku semakin sayang kat dia .. sebulan lepas tuh hubungan aku dengan dia  semakin suram , aku tak taw tang mana silapnya , aku dah cuba untuk wat yang terbaik tapi tetap sama jugak .. dia dah lain .. mungkin dia bosan atau dah ada yg lain , tu aku tak taw la kan ..sampailah satu detik , aku dengan dia bahagia kembali , dia janji akan ubah perangai .. Alhamdulillah , aku bersyukur ..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.