Saturday 17 December 2011

mEnghaRapkAn sEsuatu kEajaIban ;)

Aku macam nak jerit kat dia yang AKU SAYANG DIA SANGAT2 , bukan senang tuk aku sayang orang .. dia kata sayang aku tapi kenapa tinggal aku???aku pelik terkedu tak tahu mana nak tuju .. Ya Allah , dia tak pikiaq langsung ka apa yang aku rasa bila dia wat macam nie .. aku manusia yang ada hati dan perasaan .. mungkin ayat nie sesuai untuk aku 'REDHA ITU IKHLAS,PASRAH ITU MENYERAH' .. Aku harap dia akan cepat sedar apa yang aku rasa sebelum terlambat .. aku tak salahkan takdir .. tapi cara dia wat aku macam nie aku tak berkenan .. betoi kata kawan aku , even aku sayang dia .. dia dah tak mau apa aku boleh wat .. tapi aku sayang dia , aku nak dia .. napa bila aku dah sayang dia segala bagai , dia tinggal aku ??? dah bosan dengan aku ??? atau dia dah ada yang lain ?? bukan aku tuduh .. nak kata jumpa atau keluaq memang payah sikit .. tapi tak penah aku kejan dia , aku cuba paham dia .. tapi dia ??? hati aku menangis lagi .. aku tak kuat untuk kali nie .. napa dia tak hargai aku ??? kalau tau dia tak nak kple lama ngan aku , napa mintak kple ??? hati wanita  nie terlalu lembut .. aku dah cuba pertahankan hubungan nie tapi dia still ngan keputusan tuh .. remuk hati aku .. kesabaran aku teruji untuk dia :(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.